søndag 5. februar 2012

Jobb Blogg

Dato: 03/02 - 11
Skift: B, EM

Denne uken har jeg jobbet med B skiftet som har jobbet ettermiddag på torsdag og fredag. Jeg ble satt til å jobbe på tårntoppen sammen med Ole på skiftet for å hjelpe han. Dette gikk for det meste ut på at jeg gjorde jobbene mens han sto og dirigerte, noe jeg ikke hadde noe imot.

Siden jeg gjorde mesteparten av tårntopp jobbene innebar dette at jeg tok alle nøytral prøvene, fugebytte og div andre jobber som dukket opp. Denne gangen før vi tokk fugebytte satte vi oss ned på kontrollrommet og skreiv ned en liten prosedyre jeg kunne følge ved bytting av fugen. Dette innebar hvilken rekkefølge ting skal bli gjort og hvilke ting som må bli sikret for å utføre riktig HMS.

Ellers har denne uken med jobb vært veldig stille og rolig. Jeg har tatt meg litt tid også til å lese litt på instrukser som gjelder for oppslutningen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar